Valvoja: Siru84

Siru84 kirjoitti:Mulle tuli kolme viestiä, ettei foorumi toimi, ja meinasin jo ottaa yhteyttä hallintoon, mutta onneksi toimii taas
Luulin jo että nyt mun elämä on ohi. 

emustiina kirjoitti:Moikka!
Kysäsen oliko muilla illan aikana häiriöö täs foorumin käytössä.
Vai oliko vika mun koneessa tai käyttäjässä.
Ehkä mun kone yritti rajottaa mun ajan viettoo täällä
Tarkkaillaan tilannetta..

Tämä alkaa yleensä klo 15-15.30 välisenä aikana ja on kokonaan ohitse yleensä klo 19 mennessä. Olen laittanut asiasta parikin kertaa Ylläpitoon tiedotetta, mutta vastausta en ole saanut
Onneksi emme ole ainoita, vaan muillakin tapahtuu samaa. Jos vaikka kesän jälkeen alkaisi taas skulaamaan kun lomat pidetty ja arki alkaa 

Jos sen takia se vittuillut
Tää vaan puhdasta spekulaatiota.

Siru84 kirjoitti:Pieni muotoinen ehdotus/spekulointi miksi foorumit vittuilleet jo viikkokausia tietyn aikaa päivästä. Huomaatte varmaan montako mainosbanneria täällä on lisää?Jos sen takia se vittuillut
Tää vaan puhdasta spekulaatiota.

anzguliini kirjoitti:Luulis et sillä mainosrahalla sais toimivan foorumin! Tosi outoo et se hidastelu ja errorit alkaa aina samoihin aikoihin.. Eiks sieltä oo vastattu?
Vaikka ne ärsyttävät ovatkin, mutta kunhan foorumi toimisi 

Siru84 kirjoitti:Viimeinkin jotain vastausta ylläpidolta:
Saattaa siellä jokin spämmifoorumikin hidastaa koko palvelinta, koitetaan selvitellä.

Paluu Foorumin säännöt, ohjeet ja tiedotteet / Forum's rules, instructions and announcements
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa