Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

Arvoisa vieras! Luethan tämän osion ennen kuin rekisteröidyt. Osiossa on hyödyllistä tietoa. Rekisteröityminen tuo sinulle enemmän, luota minuun. Ja teille, jotka olette jo rekisteröityneet, tämä osio on yksi tärkeimmistä foorumilla, joten pysy kartalla lukemalla täältä.

Valvoja: Siru84

Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Pipe » 18 Syys 2012, 17:24

Eli jos sulla on jokin tietty asia mikä askarruttaa foorumin toiminnasta tai joistakin tietyistä asioista esim kielen vaihdot tms...

Tänne voitte heittää kysymyksiä, ni me modet ja ylläpitäjä yrittää parhaimmalla tavallaan auttaa teitä :)
Pipe
 

ViestiKirjoittaja katyachristina » 22 Syys 2012, 12:42

APUVAAAA en saa lisättyä tota Avatarta itelleni. :( Aina se ulisee että "Kuvan on oltava vähemmän kuin 100pikseliä korkea ja leveä" vaikka se kuva olisi kuinka pieni. :( Mitä mie teen? :(
Kuva
Kuva
I tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be is incomplete
katyachristina
Juuttunut Lariakseen
Juuttunut Lariakseen
 
Viestit: 546
Liittynyt: 27 Heinä 2012, 16:38
Paikkakunta: Äänekoski

ViestiKirjoittaja Siru84 » 22 Syys 2012, 17:44

katyachristina kirjoitti:APUVAAAA en saa lisättyä tota Avatarta itelleni. :( Aina se ulisee että "Kuvan on oltava vähemmän kuin 100pikseliä korkea ja leveä" vaikka se kuva olisi kuinka pieni. :( Mitä mie teen? :(


Oletko itse tehnyt avatarin itsellesi vai ottanut täältä? Jos olet tehnyt avatarin itse niin lataa se esimerkiksi nettipankkiin, aijaa.com, photobucket.com tai muuhun tämän kaltaiseen paikkaan ja voit suoraan linkittää avatarin, silloin se ei valita ;)
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Pipe » 22 Syys 2012, 18:03

Siru84 kirjoitti:
katyachristina kirjoitti:APUVAAAA en saa lisättyä tota Avatarta itelleni. :( Aina se ulisee että "Kuvan on oltava vähemmän kuin 100pikseliä korkea ja leveä" vaikka se kuva olisi kuinka pieni. :( Mitä mie teen? :(


Oletko itse tehnyt avatarin itsellesi vai ottanut täältä? Jos olet tehnyt avatarin itse niin lataa se esimerkiksi nettipankkiin, aijaa.com, photobucket.com tai muuhun tämän kaltaiseen paikkaan ja voit suoraan linkittää avatarin, silloin se ei valita ;)


Siru, et vois tehdä tota avatar-juttua isommaks? Sitä kun meinaa pystyy muokkailemaan, kuinka ison voi laittaa ni jos suurentaisit tota korkeutta ja leveyttä vähän ni se tulis sopivaks? Olisko mahdollista? :roll:
Pipe
 

ViestiKirjoittaja Siru84 » 22 Syys 2012, 18:52

Pipe kirjoitti:Siru, et vois tehdä tota avatar-juttua isommaks? Sitä kun meinaa pystyy muokkailemaan, kuinka ison voi laittaa ni jos suurentaisit tota korkeutta ja leveyttä vähän ni se tulis sopivaks? Olisko mahdollista? :roll:


Valitettavasti ei ole mahdollista 1-serverin ilmaisfoorumeilla tuo avatarin korkeuden&leveyden suurentaminen :( phbb88-foorumeihin sitä muistaakseni pystyi mutta ei suomalaisiin serveihin :(
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja katyachristina » 22 Syys 2012, 19:37

Siru84 kirjoitti:
katyachristina kirjoitti:APUVAAAA en saa lisättyä tota Avatarta itelleni. :( Aina se ulisee että "Kuvan on oltava vähemmän kuin 100pikseliä korkea ja leveä" vaikka se kuva olisi kuinka pieni. :( Mitä mie teen? :(


Oletko itse tehnyt avatarin itsellesi vai ottanut täältä? Jos olet tehnyt avatarin itse niin lataa se esimerkiksi nettipankkiin, aijaa.com, photobucket.com tai muuhun tämän kaltaiseen paikkaan ja voit suoraan linkittää avatarin, silloin se ei valita ;)


Otin täältä sen. Semmonen 150x150. Yritin pienentää sitä mut se ei kelvannu siltikää. Käykö noi 100x100 avatarit suoraan? Siel ei vaa oo sitä kuvaa minkä oisin halunnu mut pitää valita sit joku muu. :)
Kuva
Kuva
I tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be is incomplete
katyachristina
Juuttunut Lariakseen
Juuttunut Lariakseen
 
Viestit: 546
Liittynyt: 27 Heinä 2012, 16:38
Paikkakunta: Äänekoski

ViestiKirjoittaja Siru84 » 22 Syys 2012, 19:55

katyachristina kirjoitti:Otin täältä sen. Semmonen 150x150. Yritin pienentää sitä mut se ei kelvannu siltikää. Käykö noi 100x100 avatarit suoraan? Siel ei vaa oo sitä kuvaa minkä oisin halunnu mut pitää valita sit joku muu. :)


EI sun tarvitse sitä pienentää koska mullakin on 150x150 kokoa oleva ja hyvin toimii ;) Ota linkki sieltä hiiren oikealla näppäimellä kuvan osoite ja liitä osoite Käyttäjätiedoissasi kohtaan "Linkki ulkopuoliseen Avatariin". Jos et onnistu niin pystyn laittamaan puolestasi avatarin sulle jos haluat? Anna vaan yksityisviestillä kuva jonka haluat laittaa ;)
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja katyachristina » 23 Syys 2012, 12:40

Siru84 kirjoitti:
katyachristina kirjoitti:Otin täältä sen. Semmonen 150x150. Yritin pienentää sitä mut se ei kelvannu siltikää. Käykö noi 100x100 avatarit suoraan? Siel ei vaa oo sitä kuvaa minkä oisin halunnu mut pitää valita sit joku muu. :)


EI sun tarvitse sitä pienentää koska mullakin on 150x150 kokoa oleva ja hyvin toimii ;) Ota linkki sieltä hiiren oikealla näppäimellä kuvan osoite ja liitä osoite Käyttäjätiedoissasi kohtaan "Linkki ulkopuoliseen Avatariin". Jos et onnistu niin pystyn laittamaan puolestasi avatarin sulle jos haluat? Anna vaan yksityisviestillä kuva jonka haluat laittaa ;)


JEEEEE nyt sain vihdoin ton Avatarin mulle! Kiitos kaunis avusta! ♥ :)
Kuva
Kuva
I tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be is incomplete
katyachristina
Juuttunut Lariakseen
Juuttunut Lariakseen
 
Viestit: 546
Liittynyt: 27 Heinä 2012, 16:38
Paikkakunta: Äänekoski

ViestiKirjoittaja Pipe » 30 Syys 2012, 10:17

Siru84 kirjoitti:
katyachristina kirjoitti:Otin täältä sen. Semmonen 150x150. Yritin pienentää sitä mut se ei kelvannu siltikää. Käykö noi 100x100 avatarit suoraan? Siel ei vaa oo sitä kuvaa minkä oisin halunnu mut pitää valita sit joku muu. :)


EI sun tarvitse sitä pienentää koska mullakin on 150x150 kokoa oleva ja hyvin toimii ;) Ota linkki sieltä hiiren oikealla näppäimellä kuvan osoite ja liitä osoite Käyttäjätiedoissasi kohtaan "Linkki ulkopuoliseen Avatariin". Jos et onnistu niin pystyn laittamaan puolestasi avatarin sulle jos haluat? Anna vaan yksityisviestillä kuva jonka haluat laittaa ;)


Miks mulla ei näy ava, kun tein näin (kun siis vaihdoin uuden avan) ni ei toimi ku laitoin tohon linkki ulkopuoliseen avatariin ni ei näy siis yhtään mitää.. :roll: (pitäis siis näkyä gif kuva)
Pipe
 

ViestiKirjoittaja Siru84 » 30 Syys 2012, 13:26

Pipe kirjoitti:
Siru84 kirjoitti:
katyachristina kirjoitti:Otin täältä sen. Semmonen 150x150. Yritin pienentää sitä mut se ei kelvannu siltikää. Käykö noi 100x100 avatarit suoraan? Siel ei vaa oo sitä kuvaa minkä oisin halunnu mut pitää valita sit joku muu. :)


EI sun tarvitse sitä pienentää koska mullakin on 150x150 kokoa oleva ja hyvin toimii ;) Ota linkki sieltä hiiren oikealla näppäimellä kuvan osoite ja liitä osoite Käyttäjätiedoissasi kohtaan "Linkki ulkopuoliseen Avatariin". Jos et onnistu niin pystyn laittamaan puolestasi avatarin sulle jos haluat? Anna vaan yksityisviestillä kuva jonka haluat laittaa ;)


Miks mulla ei näy ava, kun tein näin (kun siis vaihdoin uuden avan) ni ei toimi ku laitoin tohon linkki ulkopuoliseen avatariin ni ei näy siis yhtään mitää.. :roll: (pitäis siis näkyä gif kuva)


Outoa! :O Minkä kuvan olisit laittanut niin katson asiaa?
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Pipe » 30 Syys 2012, 14:05

Siru84 kirjoitti:
Pipe kirjoitti:
Siru84 kirjoitti:
katyachristina kirjoitti:Otin täältä sen. Semmonen 150x150. Yritin pienentää sitä mut se ei kelvannu siltikää. Käykö noi 100x100 avatarit suoraan? Siel ei vaa oo sitä kuvaa minkä oisin halunnu mut pitää valita sit joku muu. :)


EI sun tarvitse sitä pienentää koska mullakin on 150x150 kokoa oleva ja hyvin toimii ;) Ota linkki sieltä hiiren oikealla näppäimellä kuvan osoite ja liitä osoite Käyttäjätiedoissasi kohtaan "Linkki ulkopuoliseen Avatariin". Jos et onnistu niin pystyn laittamaan puolestasi avatarin sulle jos haluat? Anna vaan yksityisviestillä kuva jonka haluat laittaa ;)


Miks mulla ei näy ava, kun tein näin (kun siis vaihdoin uuden avan) ni ei toimi ku laitoin tohon linkki ulkopuoliseen avatariin ni ei näy siis yhtään mitää.. :roll: (pitäis siis näkyä gif kuva)


Outoa! :O Minkä kuvan olisit laittanut niin katson asiaa?



Eli siis se mis Elias hymyilee Larille. This märisen ku en saanu sitä toimiin :P
Pipe
 

ViestiKirjoittaja Siru84 » 30 Syys 2012, 14:22

Pipe kirjoitti:Eli siis se mis Elias hymyilee Larille. This märisen ku en saanu sitä toimiin :P


Laitoin sen sulle nyt ;) Ja toimii!!
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Pipe » 30 Syys 2012, 14:59

♥Kiitos♥
Pipe
 

ViestiKirjoittaja Pipe » 23 Marras 2012, 10:56

HEI olisko mahdollista saada tänne MUU FANFICTION osio (sen saa nimetä jotenkin kivasti jos joku keksii, ei oo pakko) (esim joku "pilvilinna" tai vaikka joku "pumpuli taivas" tai jotai... iha vaa esimerkkinä) Mut kaipailisin kovasti tänne sellasta MUU FANFICTION osioo, vois jakaa muitakin ficcejä tänne!! :P
Pipe
 

ViestiKirjoittaja Siru84 » 23 Marras 2012, 12:17

Pipe kirjoitti:HEI olisko mahdollista saada tänne MUU FANFICTION osio (sen saa nimetä jotenkin kivasti jos joku keksii, ei oo pakko) (esim joku "pilvilinna" tai vaikka joku "pumpuli taivas" tai jotai... iha vaa esimerkkinä) Mut kaipailisin kovasti tänne sellasta MUU FANFICTION osioo, vois jakaa muitakin ficcejä tänne!! :P


Tein nyt osion. Se löytyy täältä.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja katyachristina » 30 Joulu 2012, 22:47

Yksi kysymys: voiko käyttäjätunnusta tai siis niin ku sitä nimeä vaihtaa? :) En nyt halua vaihtaa mutta välillä kyllästyttää toi mun nikki et jos jatkossa joskus tahtoo vaihtaa niin onnistuuko? :) Jos ei, niin ei se haittaa. :)
Kuva
Kuva
I tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be is incomplete
katyachristina
Juuttunut Lariakseen
Juuttunut Lariakseen
 
Viestit: 546
Liittynyt: 27 Heinä 2012, 16:38
Paikkakunta: Äänekoski

ViestiKirjoittaja Siru84 » 30 Joulu 2012, 23:02

katyachristina kirjoitti:Yksi kysymys: voiko käyttäjätunnusta tai siis niin ku sitä nimeä vaihtaa? :) En nyt halua vaihtaa mutta välillä kyllästyttää toi mun nikki et jos jatkossa joskus tahtoo vaihtaa niin onnistuuko? :) Jos ei, niin ei se haittaa. :)


Oikein hyvä kysymys! Tällä hetkellä ei ole sellaista mahdollisuutta - tai en ole antanut oikeuksia vaihtaa sitä mutta toki jos ei yhtään tykkää nickistään niin saatan antaa luvan vaihtaa ;) Pitää vaan yrittää muistaa se uusi ettei ajattele että joku uusi tullut :D
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja katyachristina » 30 Joulu 2012, 23:13

Siru84 kirjoitti:Oikein hyvä kysymys! Tällä hetkellä ei ole sellaista mahdollisuutta - tai en ole antanut oikeuksia vaihtaa sitä mutta toki jos ei yhtään tykkää nickistään niin saatan antaa luvan vaihtaa ;) Pitää vaan yrittää muistaa se uusi ettei ajattele että joku uusi tullut :D


Okei, kiitos tiedosta! hesse_heart
Kuva
Kuva
I tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be is incomplete
katyachristina
Juuttunut Lariakseen
Juuttunut Lariakseen
 
Viestit: 546
Liittynyt: 27 Heinä 2012, 16:38
Paikkakunta: Äänekoski

ViestiKirjoittaja Pipe » 31 Joulu 2012, 12:32

Siru84 kirjoitti:
katyachristina kirjoitti:Yksi kysymys: voiko käyttäjätunnusta tai siis niin ku sitä nimeä vaihtaa? :) En nyt halua vaihtaa mutta välillä kyllästyttää toi mun nikki et jos jatkossa joskus tahtoo vaihtaa niin onnistuuko? :) Jos ei, niin ei se haittaa. :)


Oikein hyvä kysymys! Tällä hetkellä ei ole sellaista mahdollisuutta - tai en ole antanut oikeuksia vaihtaa sitä mutta toki jos ei yhtään tykkää nickistään niin saatan antaa luvan vaihtaa ;) Pitää vaan yrittää muistaa se uusi ettei ajattele että joku uusi tullut :D


Kyllä Siru pystyy sen vaihtamaan, vaikkei oikeuksia muille annettaisikaan. "nimimerkillä ylläpitänyt sen verran montaa foorumia", mut ite aattelen kyl et mun mielestä olis reilua et siihen olis itellä mahdollisuus, jos haluaa vaihtaa. Ymmärrän jos nick alkaa tympiin tai jos esim sua aletaa kutsua jollain toisel nimel enemmä ja haluut siksi sen "kutsumanimen" vaihtaa. Itelleni kävi omalla foorumillani just nii. Ja oma nick on tullut yhden nettikaverin lausahduksesta mulle kun mul oli toinen nick ja sit se heitti mulle jotain "Pipe hei, ............" ni sit mä vaan rakastuin siihen nimeen ja se oli mulle nii oma siks mua vtuttaa kun jotkut ääliöt joskus väänteli sen "pipetiks" ja ärsyttää vieläkin kun joku mainitsee sen pipetin ko se ei todellakaa ole mikää pipetti. :evil:
Pipe
 

ViestiKirjoittaja CR7 » 31 Joulu 2012, 13:16

Musta olis kans ihan hyvä jos nimimerkin vaihtaminen olis mahdollista, kunhan kukaan ei vaan rupeis sitä vaihteleen ihan jatkuvasti. Itse syyllistyin yhdellä foorumilla siihen vähän turhan usein. Jonku typerän päähänpiston kun sai, niin eihän sitä asiaa tullut ihan loppuun saakka mietittyä. Ei varmaan suunnilleen kukaan edes käyttänyt niitä uusimpia nickejäni kun vanhoihin oli totuttu.
Jos rekkaisin tänne nyt, niin todennäköisesti valitsisin yhden toisen nimimerkin, mutta ei mulla kyllä ole mitään suurta tarvetta tätä päästä vaihtamaan. Mutta onhan se kiva jos se mahdollisuus olis tarvittaessa olemassa.
Kuva

Kuva
Avatar
CR7
Larin sätkynukke
Larin sätkynukke
 
Viestit: 4443
Liittynyt: 20 Marras 2012, 00:46
Paikkakunta: Dublin

Seuraava

Paluu Foorumin säännöt, ohjeet ja tiedotteet / Forum's rules, instructions and announcements

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron