Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

Arvoisa vieras! Luethan tämän osion ennen kuin rekisteröidyt. Osiossa on hyödyllistä tietoa. Rekisteröityminen tuo sinulle enemmän, luota minuun. Ja teille, jotka olette jo rekisteröityneet, tämä osio on yksi tärkeimmistä foorumilla, joten pysy kartalla lukemalla täältä.

Valvoja: Siru84

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 13 Heinä 2014, 23:16

Marzzu kirjoitti:Ihan vaan sellanen juttu, että jos ylläpitäjä poistaa jonkun viestin topicista, niin olisi reilua edes perustella, miksi näin.


Nyt on viestisi Chat-ketjun aloitustopicissa :) Kämmäsin niin se jäi laittamatta.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Marzzu » 27 Heinä 2014, 22:24

NYT ISKI PANIIKKI! :overreact:

Mä menin vaihtamaan foorumin tyylin, ja enhän mä voinu tietää, että tää joku oranssisävyinen tyyli on sellanen, ettei ikkunassa enää näy lainkaan yksityisviestejä eikä asetuksia eikä uloskirjautumista eikä mitään!!! eiuskoa Mitä mä teen? Voiko mun tyylin jotenkin vaihtaa? zeko
Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Marzzu
Pakkohoidossa oleva Larias-fanittaja
Pakkohoidossa oleva Larias-fanittaja
 
Viestit: 4669
Liittynyt: 25 Loka 2012, 12:44

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 27 Heinä 2014, 22:31

Marzzu kirjoitti:NYT ISKI PANIIKKI! :overreact:

Mä menin vaihtamaan foorumin tyylin, ja enhän mä voinu tietää, että tää joku oranssisävyinen tyyli on sellanen, ettei ikkunassa enää näy lainkaan yksityisviestejä eikä asetuksia eikä uloskirjautumista eikä mitään!!! eiuskoa Mitä mä teen? Voiko mun tyylin jotenkin vaihtaa? zeko


Tuo on tosi ihana tyyli joka sulla nyt on, mutta huono puoli siinä on se, ettei siinä näy mitkäät jutut eiuskoa Minkä tyylin sä haluaisit? :) Voi tosiaan itse ne vaihtaa, mutta tuossa tyylissä ne painikkeet on sen logon alla piilossa eikä saatavilla eiuskoa
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Marzzu » 27 Heinä 2014, 22:32

Siru84 kirjoitti:Tuo on tosi ihana tyyli joka sulla nyt on, mutta huono puoli siinä on se, ettei siinä näy mitkäät jutut eiuskoa Minkä tyylin sä haluaisit? :) Voi tosiaan itse ne vaihtaa, mutta tuossa tyylissä ne painikkeet on sen logon alla piilossa eikä saatavilla eiuskoa


Joo, ois ollu ihan kivaa tietää... Jos se luki jossain, niin multa oli menny ohi :roll:

Kiitos etukäteen, jos voit vaihtaa mun tyylin! :) Laita ihan mikä vaan, mä sitten ite vaihdan sen halutessani. :)
Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Marzzu
Pakkohoidossa oleva Larias-fanittaja
Pakkohoidossa oleva Larias-fanittaja
 
Viestit: 4669
Liittynyt: 25 Loka 2012, 12:44

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 27 Heinä 2014, 22:35

Marzzu kirjoitti:Joo, ois ollu ihan kivaa tietää... Jos se luki jossain, niin multa oli menny ohi :roll:

Kiitos etukäteen, jos voit vaihtaa mun tyylin! :) Laita ihan mikä vaan, mä sitten ite vaihdan sen halutessani. :)


Joo mä laitoin yksityisviestit noista uusista tyylistä, mutta unohtu kokonaan sanoa noista haitoista punastus Onneksi virheistä oppii PEUKKU Laitoin sulle nyt tavallisen tyylin.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Marzzu » 27 Heinä 2014, 22:37

Siru84 kirjoitti:Joo mä laitoin yksityisviestit noista uusista tyylistä, mutta unohtu kokonaan sanoa noista haitoista punastus Onneksi virheistä oppii PEUKKU Laitoin sulle nyt tavallisen tyylin.


Kiitos! :)

Jatkossa olisi kyllä toivottavaa, että noista uusien tyylien haitoista tiedotettaisiin. On tosi rasittavaa, että kun kokeilee innoissaan uusia tyylejä, niin sitten jossain niistä on ansa. Samoin kävi imperiumin kohdalla sillon joskus :roll:
Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Marzzu
Pakkohoidossa oleva Larias-fanittaja
Pakkohoidossa oleva Larias-fanittaja
 
Viestit: 4669
Liittynyt: 25 Loka 2012, 12:44

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Pipe » 23 Elo 2014, 17:33

Hei saako fanfictioneissa/videoissa joita tänne julkasee (jossa pääideana tosiaan on se larias, mut kuten tiedätte Salkkareissa on monia pareja, joista on pakko puhua myös Lariaksen yhteydessä. mm. niiden kavereiden suhteista, joista tiedetään, kuten nyt jiida esimerkkinä.) olla aiheina myös miten sen sanoin ei niin päivänvaloa näkeviä tarinoita eli vähän samantyylisiä kun siis se et mitä Pekka aiko tehdä Iidalle/mahdollisesti on tehnyt Iidalle. Vai onko ne aihealueiltaan sellasia et ne ei sovi tänne. (Mikäs siinä voishan Lariaksestakin repästä vastaavan tarinan (joo muiden fandomien yhteydessä on niitä tullut vastaan mut ei täälä) eli ideana Lari raiskaa Eliaksen. Ei sikäli että Elias nyt kauheesti vastustelis yleensä Laria, mut voi olla tilanteita jossa tuokin olis mahdollista, eli kysymys siis oli et saako "arkaluontoisia aiheita" sisältäviä ficcejä julkaista täälä??
Pipe
 

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 23 Elo 2014, 17:53

Pipe kirjoitti:Hei saako fanfictioneissa/videoissa joita tänne julkasee (jossa pääideana tosiaan on se larias, mut kuten tiedätte Salkkareissa on monia pareja, joista on pakko puhua myös Lariaksen yhteydessä. mm. niiden kavereiden suhteista, joista tiedetään, kuten nyt jiida esimerkkinä.) olla aiheina myös miten sen sanoin ei niin päivänvaloa näkeviä tarinoita eli vähän samantyylisiä kun siis se et mitä Pekka aiko tehdä Iidalle/mahdollisesti on tehnyt Iidalle. Vai onko ne aihealueiltaan sellasia et ne ei sovi tänne. (Mikäs siinä voishan Lariaksestakin repästä vastaavan tarinan (joo muiden fandomien yhteydessä on niitä tullut vastaan mut ei täälä) eli ideana Lari raiskaa Eliaksen. Ei sikäli että Elias nyt kauheesti vastustelis yleensä Laria, mut voi olla tilanteita jossa tuokin olis mahdollista, eli kysymys siis oli et saako "arkaluontoisia aiheita" sisältäviä ficcejä julkaista täälä??


Tottakai saa julkaista! Ihan mitä vaan Lariaksesta wirnwirn
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja anzgu » 29 Elo 2014, 16:35

Oliko niin, et juhlapyhäalueen teema on kaikille sama eikä saa vaihdettua?
Kuva

Kuva
Avatar
anzgu
Järkensä Lariakselle menettänyt
Järkensä Lariakselle menettänyt
 
Viestit: 6912
Liittynyt: 23 Touko 2013, 12:37

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 29 Elo 2014, 17:08

anzgu kirjoitti:Oliko niin, et juhlapyhäalueen teema on kaikille sama eikä saa vaihdettua?


Joo näin on.. Yritän sen pitää aina kulloinkin sopivana juhlapyhää ajatellen ;)
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja MF » 04 Syys 2014, 22:59

Oonko ainoa jolla foorumi jumittaa etusivulla tänään? :hmm: Luulin eka sen johtuvan jostain plug-inista, mutta jumitus on ainoastaan etusivulla ja tulee joku ilmotus "odotetaan sivua delivery.us/myswitchad" tai jotain eli ilmeisesti toi yläosan joku mainos ei pelaa entieda Se ei tule koko ajan vaan välillä eli ilmeisesti joku yks ja tietty mainos ei pelaa ja jos on sen vuoro niin sivu menee jumiin ja pelkkä logo ja yläosa näkyy.
Kuva
Kuva
Avatar
MF
Lariakselan hyväntahdonlähettiläs
Lariakselan hyväntahdonlähettiläs
 
Viestit: 11306
Liittynyt: 06 Syys 2012, 15:35

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Del » 04 Syys 2014, 23:01

MF kirjoitti:Oonko ainoa jolla foorumi jumittaa etusivulla tänään? :hmm: Luulin eka sen johtuvan jostain plug-inista, mutta jumitus on ainoastaan etusivulla ja tulee joku ilmotus "odotetaan sivua delivery.us/myswitchad" tai jotain eli ilmeisesti toi yläosan joku mainos ei pelaa entieda Se ei tule koko ajan vaan välillä eli ilmeisesti joku yks ja tietty mainos ei pelaa ja jos on sen vuoro niin sivu menee jumiin ja pelkkä logo ja yläosa näkyy.


Mulla on kans jumittanu. :?
Kuva
Avatar
Del
Lariakselle sydämensä menettänyt
Lariakselle sydämensä menettänyt
 
Viestit: 14513
Liittynyt: 19 Loka 2012, 20:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Tiimari » 04 Syys 2014, 23:02

MF kirjoitti:Oonko ainoa jolla foorumi jumittaa etusivulla tänään? :hmm: Luulin eka sen johtuvan jostain plug-inista, mutta jumitus on ainoastaan etusivulla ja tulee joku ilmotus "odotetaan sivua delivery.us/myswitchad" tai jotain eli ilmeisesti toi yläosan joku mainos ei pelaa entieda Se ei tule koko ajan vaan välillä eli ilmeisesti joku yks ja tietty mainos ei pelaa ja jos on sen vuoro niin sivu menee jumiin ja pelkkä logo ja yläosa näkyy.

Et o ainoo. Petterilässä ollu sama juttu tänään.
Kuva

Kuva

Kuva
"People are like shoes. There's a pair for everyone."
Tiimari
Hourulan tähtioppilas
Hourulan tähtioppilas
 
Viestit: 5161
Liittynyt: 19 Kesä 2013, 00:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja topsu » 04 Syys 2014, 23:08

MF kirjoitti:Oonko ainoa jolla foorumi jumittaa etusivulla tänään? :hmm: Luulin eka sen johtuvan jostain plug-inista, mutta jumitus on ainoastaan etusivulla ja tulee joku ilmotus "odotetaan sivua delivery.us/myswitchad" tai jotain eli ilmeisesti toi yläosan joku mainos ei pelaa entieda Se ei tule koko ajan vaan välillä eli ilmeisesti joku yks ja tietty mainos ei pelaa ja jos on sen vuoro niin sivu menee jumiin ja pelkkä logo ja yläosa näkyy.


Mulla tekee Chrome tuota, mutta Firefox toimii ongelmitta.
Kuva
Avatar
topsu
Faniklubin presidentti
Faniklubin presidentti
 
Viestit: 3862
Liittynyt: 28 Loka 2012, 23:48
Paikkakunta: Turku

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja MF » 04 Syys 2014, 23:10

topsu kirjoitti:
Mulla tekee Chrome tuota, mutta Firefox toimii ongelmitta.


Okei mulla ei oo Firefoxia ollenkaan asennettuna tällä koneella, pelkkä Chrome :?
Kuva
Kuva
Avatar
MF
Lariakselan hyväntahdonlähettiläs
Lariakselan hyväntahdonlähettiläs
 
Viestit: 11306
Liittynyt: 06 Syys 2012, 15:35

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 04 Syys 2014, 23:43

MF kirjoitti:Oonko ainoa jolla foorumi jumittaa etusivulla tänään? :hmm: Luulin eka sen johtuvan jostain plug-inista, mutta jumitus on ainoastaan etusivulla ja tulee joku ilmotus "odotetaan sivua delivery.us/myswitchad" tai jotain eli ilmeisesti toi yläosan joku mainos ei pelaa entieda Se ei tule koko ajan vaan välillä eli ilmeisesti joku yks ja tietty mainos ei pelaa ja jos on sen vuoro niin sivu menee jumiin ja pelkkä logo ja yläosa näkyy.


Voi kyllä :murjotus: Alkoi tänään klo 20:05 :lol:
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Del » 04 Syys 2014, 23:46

Siru84 kirjoitti:
MF kirjoitti:Oonko ainoa jolla foorumi jumittaa etusivulla tänään? :hmm: Luulin eka sen johtuvan jostain plug-inista, mutta jumitus on ainoastaan etusivulla ja tulee joku ilmotus "odotetaan sivua delivery.us/myswitchad" tai jotain eli ilmeisesti toi yläosan joku mainos ei pelaa entieda Se ei tule koko ajan vaan välillä eli ilmeisesti joku yks ja tietty mainos ei pelaa ja jos on sen vuoro niin sivu menee jumiin ja pelkkä logo ja yläosa näkyy.


Voi kyllä :murjotus: Alkoi tänään klo 20:05 :lol:


Mulla alko jo joskus viiden aikaan...
Kuva
Avatar
Del
Lariakselle sydämensä menettänyt
Lariakselle sydämensä menettänyt
 
Viestit: 14513
Liittynyt: 19 Loka 2012, 20:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 05 Syys 2014, 00:16

Ois vaan pitänyt ottaa se mainokset pois vuodeksi-juttu, kun oli tarjous siitä :murjotus: En vaan uskaltanut tarttua siihen silloin...

Ylläpidosta:

MunFoorumi testaa uutta mainostoimittajaa. Käsittääkseni mainosten pitäisi vaihtua laadukkaampiin jonkin ajan kuluttua. Tällä hetkellä voi näkyä noita ulkomaalaisia roskamainoksia. Pyydän mainostoimittajaa estämään nuo latausmainokset yms. jos tilanne ei parane.

Mitään vikaa käyttäjien foorumeissa, koneissa tai tietoturvassa ei tietenkään ole.


Jos ne mainokset eivät katoa jonkin ajan kuluessa, pyydän mainosvälittäjää estämään ne. Tässä ei kuitenkaan ole tarkotuksena pelotella ihmisiä pois foorumeilta.


mutta yllätyksenä minullekin tuli näiden mainosten laaduttomuus. Katsotaan mihin tilanne etenee.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Pipe » 06 Syys 2014, 15:07

Siru84 kirjoitti:Ois vaan pitänyt ottaa se mainokset pois vuodeksi-juttu, kun oli tarjous siitä :murjotus: En vaan uskaltanut tarttua siihen silloin...

Ylläpidosta:

MunFoorumi testaa uutta mainostoimittajaa. Käsittääkseni mainosten pitäisi vaihtua laadukkaampiin jonkin ajan kuluttua. Tällä hetkellä voi näkyä noita ulkomaalaisia roskamainoksia. Pyydän mainostoimittajaa estämään nuo latausmainokset yms. jos tilanne ei parane.

Mitään vikaa käyttäjien foorumeissa, koneissa tai tietoturvassa ei tietenkään ole.


Jos ne mainokset eivät katoa jonkin ajan kuluessa, pyydän mainosvälittäjää estämään ne. Tässä ei kuitenkaan ole tarkotuksena pelotella ihmisiä pois foorumeilta.


mutta yllätyksenä minullekin tuli näiden mainosten laaduttomuus. Katsotaan mihin tilanne etenee.



Joo ei oo eka kerta kun tuo mainos hyppii ruudussa (ei vain tällä foorumilla). Se on kyl niin raivostuttava ja kiva kun tohon vanhalle koneelle saatoin jopa ladata sen jutun... raaps No se on onneks muutenki jo sellanen roskakone et ei väliä.... Mut ärsyttäviä tollaset mainokset jotka "johtaa ihmisiä harhaan" :roll:
Pipe
 

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Pipe » 08 Syys 2014, 12:17

Mikähän toi "alkuperäisjäsenet" titteli oikein on? Mitä sillä niinku on ees merkitystä? Ja jos on "alkuperäisjäsen" ni tekeekö se siitä jäsenestä jotenkin tärkeemmän ja arvostetumman?? Ja eikö yksinkertasesti sit vois olla YKS alkuperäisjäsenet titteli (johon kyllä itekin tunnun kuuluvani, kun kerran mun nimeämiä topiceja täälä yhä on ja mun nimeämiä osioita) :roll: Ja kuinka moneen yleensäkä ootte kysyny lupaa, saako niitä käyttää. Johon luokiteltais kaikki ja mä ymmärrän jos modeilla on joku "erityinen" titteli tai ylläpitäjillä ( esim Hitler :lol:), mut siis mä en tajua miks muilla "tavallisilla" käyttäjillä on noita erityistitteleitä. Ymmärrän et toiset on läheisempiä kavereita kuin toiset täälä, mut jotenkin mun mielestä toi ainakin vaikuttaa jotenkin tunnelmaan täälä ja siihen et tääl on sellanen "suljettu" ryhmä johon ei saa ees tulla uusia. Eli ymmärrän hyvin uusia mikseivät ota kauheesti mitään asioita esille/eivät juttele. Ja mikä ihme sääntö sekin on et tarvii kirjottaa 5 viestiä et saa pitää tunnuksensa? :roll: Tai se jos "offaa" jossain (missä kuitenkin on asiakin mukana) ni heti maristaan, tai ainakin tiettyjen käyttäjien kohdalla, muut saa tehä mitä lystää, mut tietyille napistaan offaamisesta...

Et joo ymmärrän hyvin miksi mua jossain vaiheessa ketutti tää touhu niin paljon, alkanut taas huomaan et mikään ei oo muuttunu... (enne ne oli modeja nyt jotain ihme "erityistittelin" omaavia tyyppejä? :roll: )

Tiedän monta muuta paikkaa et vaikka on sellanen tietty kiintynyt ryhmä, ni kun sinne tulee uusia ni ne otetaan avosylin vastaan täälä on vaa sillee

"no tervetuloa, mut voit häipyä samantien sinne mistä tulitkin" idea... :roll:
Pipe
 

EdellinenSeuraava

Paluu Foorumin säännöt, ohjeet ja tiedotteet / Forum's rules, instructions and announcements

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron