Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

Arvoisa vieras! Luethan tämän osion ennen kuin rekisteröidyt. Osiossa on hyödyllistä tietoa. Rekisteröityminen tuo sinulle enemmän, luota minuun. Ja teille, jotka olette jo rekisteröityneet, tämä osio on yksi tärkeimmistä foorumilla, joten pysy kartalla lukemalla täältä.

Valvoja: Siru84

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 27 Marras 2013, 00:07

Jospa minäkin työnnän lusikkani tähän soppaan. Ymmärrän kyllä MF sun pointin tässä, mutta tää on asia, joka on ollut täällä kohta puolitoista vuotta. Foorumin alusta alkaen. Menkää kattomaan Demiin jossa juonipaljastukset kerrotaan etusivulla kissankokoisilla kirjaimilla. Täällä sentään on pakko mennä johonkin osioon että näet jotain spoilaavaa kuten just esimerkiksi avatarin/allekirjoituskuvan. Se ei hyppää sun silmilles etusivulta.

Sanoit, että oot itekin spoilaantunut vaikka et oo vielä jaksoa nähnyt ja tullut foorumille. Miks oot tullut jos tiiät että spoilaannut?

Laitan kohta sääntöihin kohdan, että jos et halua katsoa avataria/allekirjoituskuvaa ennakosta niin laita ruksista topsun idealla pois näkyvistä avatarit ja allekirjoituskuvat :)
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 27 Marras 2013, 00:08

topsu kirjoitti:Täällä uudella foorumillahan voi asetuksista säätää, että näkyykö viesteissä avat/allekirjoitukset vai ei. Nehän voi laittaa vaikka ennen ennakkojaksoa pois päältä, jos mahdolliset spoilaukset häiritsee ja takaisin päälle sitten kun on itse jakson nähnyt. :) Se olisi yksi vaihtoehto...


Hei hyvä idea!! Kiitos thanx
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja MF » 27 Marras 2013, 00:14

Siru84 kirjoitti:Jospa minäkin työnnän lusikkani tähän soppaan. Ymmärrän kyllä MF sun pointin tässä, mutta tää on asia, joka on ollut täällä kohta puolitoista vuotta. Foorumin alusta alkaen. Menkää kattomaan Demiin jossa juonipaljastukset kerrotaan etusivulla kissankokoisilla kirjaimilla. Täällä sentään on pakko mennä johonkin osioon että näet jotain spoilaavaa kuten just esimerkiksi avatarin/allekirjoituskuvan. Se ei hyppää sun silmilles etusivulta.

Sanoit, että oot itekin spoilaantunut vaikka et oo vielä jaksoa nähnyt ja tullut foorumille. Miks oot tullut jos tiiät että spoilaannut?

Laitan kohta sääntöihin kohdan, että jos et halua katsoa avataria/allekirjoituskuvaa ennakosta niin laita ruksista topsun idealla pois näkyvistä avatarit ja allekirjoituskuvat :)


Okei teempä sitten näin jatkossa. Ja spoilaantuminen on yleensä tapahtunut kun ei oo olettanut että on poikia jaksossa ja tulee foorumille ihan muuten vaan kun pääsee kotiin ja sitten ne pompahtaa heti avana silmille. Mä ymmärrän kyllä että avat on teille rakkaita, mutta en tiennyt että ne on oikeesti pakko saada ihan heti käyttöön vaikka se joitain häiritsisikin. Tekstin kun voi aina jättää lukematta mutta avat pomppaa silmille vaikkei tahtoisi.

Mutta asia selvä, laitan seuraavalla kerralla sitten avat pois näkyvistä kun olen tälläisessä tilanteessa.
Kuva
Kuva
Avatar
MF
Lariakselan hyväntahdonlähettiläs
Lariakselan hyväntahdonlähettiläs
 
Viestit: 11306
Liittynyt: 06 Syys 2012, 15:35

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Tiimari » 27 Marras 2013, 01:35

MF kirjoitti:Okei anteeksi että olen äänessä (jättäkää valitukseni omaan arvoonsa jos kukaan muu ei oo samaa mieltä), mutta oon jo pidemmän aikaa miettinyt pyytäväni tätä ja tänään taas tuli mieleen noiden avojen myötä. Eli olisko mitenkään mahdollista että ennakkojaksosta ei laitettaisi avoja tai allekirjoituskuvia ennen kuin jakso tulee ulos telkkarista?

Nimittäin nyt foorumilla on muuten tosi tiukat spoilaussäännöt mutta avat paljastaa heti seuraavan jakson tapahtumat niillekin jotka eivät ennakkoa katso. Eikä niiltä voi välttyä kun ne ovat joka paikassa joten spoilaantuminen on taattu. Itse katson toki ennakkoon, mutta keväällä varsinkin oli useempaan otteeseen niin etten ennakkoa voinut katsoa ja jouduin välttelemään foorumia kokonaan sen takia niin kauan kunnes jakson näin koska haluan nähdä jakson kokonaan itse ennen kuin näen siitä jonkun avan. En tiedä mitä mieltä kaikki ei-ennakkoon katselijat ovat asiasta mutta itseäni asia häiritsee :oops:

Anteeks vielä.

Mäki ehdin näkeen about puolen sekunnin ajan Sirun uutta Avatarta. zeko En mäkään niitä haluis nähä, vaikka onhan tääki toisaalta hauskaa, koska sit mä saan aina niin kauheen sydänkohtauksen ja hengitysvaikeuksia. zeko tsih

Kyl mäkin joskus oon täällä asiasta maininnu. Onhan toikin jotain, että ne saa säädettyä pois päältä, mutta kun ei tiedä koska te niitä avattaria vaihdatte, ja jos pojat on suunnilleen joka päivä ruudussa, niin käytännössähän se tarkottaa sitä, että avattaret pitäs olla pois päältä lähes koko ajan. Et ei sekään nyt kauheen toimiva systeemi oo.

Itse laittasin säännön, että avoja ei saa vaihtaa ennenku jakso on tullu telkkarista, koska henk. koht. en pysty itse olemaan niin muita ajattelematon. Mä en vaan pystyis oleen niin itsekäs, että laitan tänne avan, vaikka tiedän, että on ihmisiä, joille se on ehkä aika isokin juttu, että ei halua spoilaantua ees vähää. Varsinkaan ku ei se oikeesti oo vaikeeta odottaa 24 h. Ei se oo.. vaikka muuta väittäsittekin. Ette te niin heikkoja ihmisiä oo. ;)
Kuva

Kuva

Kuva
"People are like shoes. There's a pair for everyone."
Tiimari
Hourulan tähtioppilas
Hourulan tähtioppilas
 
Viestit: 5161
Liittynyt: 19 Kesä 2013, 00:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Natu » 27 Marras 2013, 06:25

Vaikka jaksot katsonkin ennakkoon niin musta on erittäin loukkaavaa niitä kohtaan, jotka katsovat sarjaa tv:n tahtiin, ennakkojakson perusteella tehdyt avat yms. "Jos et halua spoilaantua, säädä asetukset" noh itse ainakin tunnistan paljon ihmisiä pelkästä avasta, jotenkin tuntuu väärältä, että muiden malttamattomuuden takia, joutuisi käyttämän riisuttua versiota. Se on kuitenkin vain 24 tuntia, muutama hassu tunteroinen.
Natu
 

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Naty92 » 02 Joulu 2013, 20:31

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että jos en pystyisi jostain syystä kirjautumaan foorumille, ja loisin itselleni toisen tunnuksen, niin mitä siitä seurais? :oops:
En oo luonu toista tunnusta :christmastree:
Naty92
 

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 02 Joulu 2013, 20:34

Natalina kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta kysyn, että jos en pystyisi jostain syystä kirjautumaan foorumille, ja loisin itselleni toisen tunnuksen, niin mitä siitä seurais? :oops:
En oo luonu toista tunnusta :christmastree:


Sitten kannattaisi kertoa mulle, että poistan sen toisen nimimerkkisi :) Riippuu vähän syystä, ettei pääsisi kirjautumaan foorumille raaps
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Ssees » 02 Joulu 2013, 23:15

Apua! mulla on nyt pari päivää ollu niin että joka kerta ku kirjaudun foorumille niin mulla on eriteema! aluks se oli huvittavaa nyt menee hermo ku kaikki nappulat on aina hukassa :D OOn niin surkee näiden koneiden kaa en tiää minkä aetuksen oon laittanu sekasin :DD
Kuva

~ Jos mä oisin sä, kyl mäkin oisin mun kaa~
Avatar
Ssees
Super-ihkuttaja
Super-ihkuttaja
 
Viestit: 177
Liittynyt: 16 Huhti 2013, 21:39

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 02 Joulu 2013, 23:41

Ssees kirjoitti:Apua! mulla on nyt pari päivää ollu niin että joka kerta ku kirjaudun foorumille niin mulla on eriteema! aluks se oli huvittavaa nyt menee hermo ku kaikki nappulat on aina hukassa :D OOn niin surkee näiden koneiden kaa en tiää minkä aetuksen oon laittanu sekasin :DD


Minkä teeman haluaisit niin voin sen sulle laittaa? :)
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Ssees » 03 Joulu 2013, 17:41

Siru84 kirjoitti:
Ssees kirjoitti:Apua! mulla on nyt pari päivää ollu niin että joka kerta ku kirjaudun foorumille niin mulla on eriteema! aluks se oli huvittavaa nyt menee hermo ku kaikki nappulat on aina hukassa :D OOn niin surkee näiden koneiden kaa en tiää minkä aetuksen oon laittanu sekasin :DD


Minkä teeman haluaisit niin voin sen sulle laittaa? :)


Se punasen joulujutun :) saan ite teemaa vaihettua mut sit ku seuraavan kerran kirjaudun niin se on vaihtanu sen itekseen joksiki ihan omituiseksi :D
Kuva

~ Jos mä oisin sä, kyl mäkin oisin mun kaa~
Avatar
Ssees
Super-ihkuttaja
Super-ihkuttaja
 
Viestit: 177
Liittynyt: 16 Huhti 2013, 21:39

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja anzgu » 15 Joulu 2013, 18:05

Saaks Lumialla lisättyy kuvan viestiin? Yritin sitä postimagea mut ei onnistunu raaps
Kuva

Kuva
Avatar
anzgu
Järkensä Lariakselle menettänyt
Järkensä Lariakselle menettänyt
 
Viestit: 6912
Liittynyt: 23 Touko 2013, 12:37

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 15 Joulu 2013, 18:12

anzgu kirjoitti:Saaks Lumialla lisättyy kuvan viestiin? Yritin sitä postimagea mut ei onnistunu raaps


Ei ilmeisesti saa eiuskoa En ole itse kokeillut, mutta Hörtsy on eikä saa eiuskoa
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Uusi nimimerkki

ViestiKirjoittaja Naty92 » 21 Joulu 2013, 11:59

Voinko vaihtaa nimimerkkii, en tykkää nykyisestä. Voisin olla Naty92, sitä nimimerkkiä olen totellut aina?
Naty92
 

Re: Uusi nimimerkki

ViestiKirjoittaja Siru84 » 21 Joulu 2013, 12:11

Naty92 kirjoitti:Voinko vaihtaa nimimerkkii, en tykkää nykyisestä. Voisin olla Naty92, sitä nimimerkkiä olen totellut aina?


Vaihdoin sen nyt. Jos olet totellut aina tuota nimimerkkiä niin olisit voinut sen tietysti rekisteröityessäsi laittaa, mutta eipä mitään se on nyt vaihdettu ja sillä nimellä täällä olet :)
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Moonu » 31 Joulu 2013, 06:49

Mistä johtuu se että kun yritän vastata puhelimella yv-viestiin esim peliin, niin tulee että "lähettämäsi lomake on epäkelpo. Yritä lähettää lomake uudestaan" ja sit yritän mut tulee sama?
Kuva
Avatar
Moonu
Lariaksen henkilökohtainen henkivartija
Lariaksen henkilökohtainen henkivartija
 
Viestit: 11599
Liittynyt: 16 Tammi 2013, 23:48
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Tiiu » 31 Joulu 2013, 09:02

Moonu kirjoitti:Mistä johtuu se että kun yritän vastata puhelimella yv-viestiin esim peliin, niin tulee että "lähettämäsi lomake on epäkelpo. Yritä lähettää lomake uudestaan" ja sit yritän mut tulee sama?


Mulla jokusen kerran aivan sama homma! Yleensä on toisella yrityksellä lähtenyt, paitsi eilen kun hävisi koko viesti swear
Kuva
Allekirjoituskuva: topsu

"We all believe we’re stronger
If we hold it in a little longer
Trying to hide behind a lie
Keeping everything locked inside..."

Annica Milan&Kimmo Blom
Avatar
Tiiu
Lariaksesta riippuvainen
Lariaksesta riippuvainen
 
Viestit: 2375
Liittynyt: 14 Kesä 2013, 03:14

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Del » 31 Joulu 2013, 10:10

Moonu kirjoitti:Mistä johtuu se että kun yritän vastata puhelimella yv-viestiin esim peliin, niin tulee että "lähettämäsi lomake on epäkelpo. Yritä lähettää lomake uudestaan" ja sit yritän mut tulee sama?


Mullaki on tullu toi joskus mutta koneella. Sit oon painanu vaan edellistä ja lähettäny uusiks nii se on menny. raaps
Kuva
Avatar
Del
Lariakselle sydämensä menettänyt
Lariakselle sydämensä menettänyt
 
Viestit: 14513
Liittynyt: 19 Loka 2012, 20:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 31 Joulu 2013, 10:30

Moonu kirjoitti:Mistä johtuu se että kun yritän vastata puhelimella yv-viestiin esim peliin, niin tulee että "lähettämäsi lomake on epäkelpo. Yritä lähettää lomake uudestaan" ja sit yritän mut tulee sama?


Joo tuo ongelma on tiedossa eiuskoa Ja mullakin joskus se ei lähetä viestiä ollenkaan. Sen näkee siitä meneekö se lähteviin. Pitää painaa edellistä siinä tapauksessa ja varmistaa näin, että se menee perille. Epäkelpo lomake-ongelma on muillakin Mun Foorumin foorumeilla. Ylläpitäjä vastannut yhdelle jäsenistään näin:

Voi johtua joko yksittäisestä tyylistä (joka voi olla vanhentunut) tai sitten siitä, että teidän foorumit ovat siirrettyjä foorumeita (phpbb2 -> phpbb3) ja MunFoorumi ei ole vielä saanut päivitystä jonka teidän foorumit ovat periaatteessa saaneet jo. Tämän ongelman pitäisi tosin ratketa viikon sisään.

Oletteko kokeillut toisella teemalla, että säilyykö ongelma?

Tarpeeksi pitkä tauko toimintojen välillä aiheuttaa istunnon vanhenemisen.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Del » 31 Joulu 2013, 10:38

Mulle kyllä tuli mun mielestä toi teksti jo vanhalla foorumilla usein silloin, jos olin jättäny sen viestin pitkäks aikaa auki ja sit vastasin vasta pitkän ajan päästä.
Kuva
Avatar
Del
Lariakselle sydämensä menettänyt
Lariakselle sydämensä menettänyt
 
Viestit: 14513
Liittynyt: 19 Loka 2012, 20:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kysy foorumia koskettavista asioista/ongelmista

ViestiKirjoittaja Siru84 » 31 Joulu 2013, 10:54

Del kirjoitti:Mulle kyllä tuli mun mielestä toi teksti jo vanhalla foorumilla usein silloin, jos olin jättäny sen viestin pitkäks aikaa auki ja sit vastasin vasta pitkän ajan päästä.


Mulla ei tullut varmaan koskaan, mutta tuo istunnon vanheminen on yksi hyvä syy kyllä. Tosin oon laittanut 0 rajoituksiin eli ei oo aikarajaa sille että kuinka kauan joudut odottamaan viestin lähettämistä jos oot juuri sekunti sitten lähettänyt uuden viestin. Vanhalla piti odotella 30 sekuntia uuden viestin lähettämistä. Täällä se on 1 sekunti. wirnwirn Täällä voi viestiään myös muokata rajattomasti. Yritin katsoa löytäisinkö mitään istunto-juttua tuolta, mutta ei sattunut silmään..
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos topsu ja Del :hug:
Avatar
Siru84
Lariakselan pomo since 8.6.2012
Lariakselan pomo since 8.6.2012
 
Viestit: 21425
Liittynyt: 08 Kesä 2012, 02:55
Paikkakunta: Tampere

EdellinenSeuraava

Paluu Foorumin säännöt, ohjeet ja tiedotteet / Forum's rules, instructions and announcements

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron